fbpx

להקת ״קאדנס״ הם מסוג הלקוחות שכולם חולמים עליהם. חבר׳ה רציניים עם תשוקה לעשות את הדבר שהם הכי אוהבים – מוזיקה.
ומה שווים החיים בלי מוזיקה הא?

העבודה

החבר׳ה הטובים משנות השמונים של הפינגווין 

אחרי מספר נסיונית לפרוץ מחדש בארץ, כמה הופעות אבל לא משהו שתאם את הציפיות של אמיר ורן.

את החברים בקאדנס הכרנו במקרה, תוך שיחה אחת הבנו שזה מנט טו בי ביננו. החבר׳ה האלה, רן ואמיר – פועלים על מנת להצליח. שיתוף פעולה במקסימום והבנת הצורך בתהליכים עמוקים בשיווק בדיגיטלי איפשרו לנו להתחיל מהתחלה ולעשות הכל כמו שצריך!

תחילה – אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית ומשם בניית תכנית ודהירה להוצאתה לפועל. 

 סושיאל | עיצוב גרפי | עריכה |  קידום ממומן | קריאטייב | עריכת סרטונים

STRATEGY

התחלנו במסע. מסע מקצועי ובעיקר רגשי. הרי מוזיקה היא אומנות של אדם ודרך להציג את הנשמה שלך לעולם. פרמטר הרגש הפך את פגישות האסטרטגיה למפגש מחונן עבורנו ועבור אמיר ורן בפרט. דרשנו מהם לפתוח את הלב, לשים את המחסומים בצד ולהפתח לתהליך. בסוף יצאנו עם תכנית שיווקית דיגיטלית שנתית מקיפה וספציפית, מורכבת ופשוטה,  מחוברת לערכים של חברי קאדנס ולאופציות המקצועיות הקיימות לרשותינו. 

את התוכנית רקמנו ביחד בהתאם למטרות וליעדים שחברי קאדנס רוצים להגשים. ככה הגענו למסקנה שישראל לא מתאימה לנו. אירופה וארה״ב זה הכיוון.

לאחר קבלת ההחלטה החשובה והקריטית הזו, יצאנו במחקר כולל על להקות דומות, קהל יעד רלוונטי לפי פרמטרים שעלו במחקר, מהן הפלטפורומות המתאימות ביותר לפרסום הלהקה, באיזה שפה ובאיזה גישה לפנות וליצור אינטרקציה. 

התחלנו בדרך הטובה והמוכרת של קמפיין Brand Awerness ברשתות החברתיות, תוך הקמה ושימוש בלינקים מיוחדים המכילים את כל פלטפורמות ההשמעה, שידרוג ערוץ היוטיוב, העלאת תכנים בעלי ערך מוסף למעריצים, שהם מעבר למוזיקה, תיוגים רלוונטיים, קשרים עם אנשי פלייליסט מחו״ל וכמובן קידום ממומן ביוטיוב דרך מערכת גוגל. שם בחנו את כל האפשרויות מבחינת תקציב ויעדים. יצרנו אסטרטגיית קידומים מיוחדת לגוגל, המאפשרת לבדוק את טיב הקהל, את המקומות הנכונים לשליחת הפרסום ומה עובד הכי טוב כדי להגיע לכל היעדים. ביניהם עלייה במספר הצפיות, עליה במספר הנרשמים וחיזוק קאדנס כלהקה בינלאומית.

אחרי שעברנו על כל מה שחשוב בחלומות שלהם  במציאות שלנו, העברנו את כל הפגישות למסמך של תכנית שיווקית דיגיטלית ומשם פשוט קפצנו למים והתחלנו לפעול.

BRAND IDENTITY

תעשיית המוזיקה היא הדבש והעוקץ. הכי קשה והכי מספקת. הכי אוהבת והכי שוברת את הלב.

כשהתחלנו בעבודה עם קאדנס, היה ברור לכולנו, שהלהקה והשירים שלה לא מוכרים. לא בארץ ולא בעולם. עוד הבנו, כי כדי להצליח להשתחל לתעשיית המוזיקה צריך הרבה ביצים, המון תוכן ובעיקר – פאשן אין סופי! 

בחרנו ביחד לצאת ממחוזות המדינה היפה שלנו, למעבר לים. נדרשנו להתחיל מחדש. 

בהתחלה עוד זרמנו עם הלוגו הישן של הלהקה. אבל בשלב מסויים החלטנו שזה לא לעניין להסתובב בעולם עם לוגו שלא תואם את המטרות והחלומות של אמיר ורן. ככה יצרנו מחדש את הלוגו. בהמשך התווסף לזה עיצוב גרפי של עטיפת האלבום החדש וכן גם לכל סינגל עיצוב מיוחד משלו.

לוגו בצבע לבן של להקת הרוק קאדנס
דילוג לתוכן