fbpx

SEO/ASO

קידום אורגני

השקעה משתלמת לריצות ארוכות

קידום אורגני לאתרים ואפליקציות

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא המפתח לשגשוג והצלחה של כל אתר באשר הוא. בואו נודה באמת, כל סוג של עסק חייב אתר.

אתר יכול להיות דף נחיתה, אתר תדמית, אתר מכירה, מאמרים ועוד. כאשר הכל תחת דומיין שנרכש תחת זהות המותג. ברגע שיש לנו דומיין יש לנו נכס דיגיטלי. את הנכס הדיגיטלי הזה אנחנו נשמיש לפי צרכי העסק. 

עוד אמת חשובה – עבודת SEO היא עבודת מחקר מקדימה ומעמיקה אודות הענף שבו העסק נמצא וזה כולל מלא נתונים המאפשרים לצמוח, להצמיח ולהתמקם ראשונים בשורות החיפוש. ככה שגם אם לא בדיוק חיפשו את השירות שלכם עדיין נגיע לכל מי שצריך שירות דומה/ זהה לשלכם. 

עבודת ה-SEO לא באמת נגמרת. לאורך כל הזמן חשוב לבצע אופטימיזציות של מילים, קישורים וכותרות לפי רוחות השינוי בעולם הגוגלי ובענף בו העסק נמצא. 

כן, זו לגמרי אחת מפעולות האסטרטגיה החשובות ביותר לעסק בחשיבה לטווח הארוך והרחוק.  

אז מה זה בעצם SEO?

למה אנחנו ממליצות על קידום אורגני בגוגל?

אם נרצה או לא, מנוע החיפוש של גוגל הוא השליט של כל העולם. ככה הוא הוכתר כמנוע החיפוש הכי חזק בעולם (לא מפתיע, אה?). גוגל כיום נמצאת עם נתח שוק של מעל 90%.

השקעה משתלמת לריצות ארוכות:

כל עסק הוא אימפריה.

SEO כדרך חיים.

קידום אתרים ללא תלות בקידום ממומן:

אמון, שקיפות ומידע ללא הגבלה:

SEO מוזיל לכם עלויות פרסום!

הפופולריות של מנוע החיפוש של גוגל הופכת אותו לשחקן הכי חזק בשוק כיום. קידום אורגני הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה, לרוב מתוך כוונה למצוא מידע על מוצרים ושירותים. החיפוש הוא לרוב המקור העיקרי לתנועה לאתר ומשלים ערוצי שיווק אחרים. קבלת חשיפה גדולה יותר ודירוג גבוה יותר מהמתחרים שלכם יכולה להיות בעלת השפעה מהותית עבור העסק שלכם בהווה וכמובן בעתיד.

איך קידום אורגני עובד?

מנועי חיפוש כגון גוגל משתמשים באלגוריתם או קבוצת כללים (יש מאות כללים) כדי לקבוע אילו דפים להציג עבור כל שאילתא נתונה. אלגוריתמים אלו התפתחו להיות מורכבים ביותר, ולוקחים בחשבון מאות או אפילו אלפי גורמי דירוג שונים כדי לקבוע את דירוג ה-SERP (Search Engine Result Page – מתייחס למיקום האתר בתוצאות החיפוש) שלהם. עם זאת, ישנם שלושה מדדי ליבה שמנועי חיפוש מעריכים כדי לקבוע את איכות האתר וכיצד הוא צריך לדרג:

קישורים – קישורים מאתרים אחרים ממלאים תפקיד מרכזי בקביעת דירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. הסיבה לכך היא שניתן לראות בקישור מאפיין לאיכות ההפניה מאתרים אחרים, מכיוון שבעלי אתרים לא צפויים לקשר לאתרים אחרים באיכות ירודה. אתרים שרוכשים קישורים איכותיים מאתרים רבים אחרים מקבלים סמכות (הנקראים "PageRank" בגוגל) בעיני מנועי החיפוש, במיוחד אם האתרים שמקשרים אליהם הם בעצמם סמכותיים.

בעצם הסורק מתחיל מדף אינטרנט ידוע ועוקב אחר קישורים פנימיים לדפים בתוך אותו אתר כמו גם קישורים חיצוניים לדפים באתרים אחרים. התוכן בדפים הללו, בתוספת ההקשר של הקישורים שאחריו, עוזרים לסורק להבין כל עמוד וכיצד הוא מחובר סמנטי לכל הדפים האחרים במסד הנתונים המאסיבי של מנוע החיפוש, הנקרא אינדקס.

תוכן –מנועי חיפוש מנתחים גם את תוכן האתר כדי לקבוע אם הוא יהיה רלוונטי עבור כל שאילתת חיפוש נתונה. חלק גדול מקידום אתרים הוא ביצירת תוכן המכוון למילות המפתח שגולשים מחפשים.

כאשר גולש מקליד או מדבר בשאילתת החיפוש, מנוע החיפוש משתמש באלגוריתמים מורכבים כדי לשלוף את מה שלדעתו היא רשימת התוצאות המדויקת והשימושית ביותר עבור אותה שאילתא. תוצאות אורגניות אלו יכולות לכלול דפי אינטרנט מלאים בטקסט, מאמרי חדשות, תמונות, סרטונים, רישומי עסקים מקומיים וסוגי תוכן נישה נוספים.

מבנה הדף – מרכיב הליבה השלישי של קידום אתרים הוא מבנה העמוד. מכיוון שדפי אינטרנט כתובים ב-HTML, האופן שבו קוד ה-HTML בנוי יכול להשפיע על היכולת של מנוע חיפוש להעריך דף. הכללת מילות מפתח רלוונטיות ב'מטא טייטל', בכתובת ה URL ובכותרות של העמוד והקפדה על אפשרות סריקה של אתר הן פעולות שבעלי אתרים יכולים לבצע כדי לשפר את ה-SEO של האתר שלהם.

תהליך הקידום האורגני כולל אופטימיזציה של כל אחד ממרכיבי הליבה הללו של אלגוריתמים של מנועי החיפוש על מנת לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בתכלס, אם קראתם את כל הדף הזה והבנתם- אתם לא באמת צריכים עזרה.

אבל אם אתם אנשים נורמטיבים שלא הבינו כלום- אנשי שירות גוגל זה הפתרון הנכון והמדויק לעסק שלך. 

פה אנחנו נכנסות לתמונה, השאירו פרטים ונדבר על כל מה שחשוב לכם בעסק.

YOU NEED TO BE BLUNT TO WIN THE GOOGLE WAR

!BE BLUNT

דילוג לתוכן