fbpx

DIGITAL STRATEGY

 ההשקעה בתכנון מקדים הוא המפתח להגדלת והצלחה של כל מותג/מוצר/עסק. 

אסטרטגיה.

הגדרת מטרות ואופן ביצוען, תכנית פעולה מובנית.

עסק המעוניין בנוכחות מרשימה בעולם האמיתי חייב להבין את החשיבות של תוכנית מקדימה במציאות העסקית. ובפרט, במציאות הדיגיטלית. אסטרטגיה היא בעצם תוכנית לפעולה. מטרות, יעדים ותוכניות פעולה הן חלק מהותי מההצלחה. מתוך האסטרטגיה העסקית נגזור את המשמעויות הרלוונטיות אלינו – לדיגיטל. אסטרטגיה דיגיטלית חייבת להיות נפרדת משאר התוכניות העסקיות שלכם, ולכלול בתוכה את התכנון והביצוע של השיווק הדיגיטלי בלבד.

עיקרי הכללים לבניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

מחקר וניתוח

מטרה ברורה

הגדרת קהלי יעד

בחירת זירות וטקטיקה

תוכנית עבודה

הגדרת יעדים מדידים

THREE STEPS and YOU'RE IN THE GAME

העולם משתנה במהירות. כדי לבלוט מעל כולם, ביזנס חייב להיות בעל זהות ברורה ומושכת- במיוחד בעולם הדיגיטלי. יצירת לוגו יפה או אתר אטרקטיבי כבר לא מספיקים. כל נקודות המגע של מותג עם הלקוחות חייב להיות חכם, מקורי ומתוכנן. 

כשיוצרים מותג/מוצר/עסק חדש חייבים להתחיל מההתחלה, ולפי שלבים ברורים.
ב BLUNT אנחנו מאמינות ופועלות בשלושה שלבים:

01/ BRAND STRATEGY

מבנה המותג

מחקר מתחרים

מיקום בשוק

זהות המותג וערכי המותג

הבטחת המותג

02/ BRAND IDENTITY

Naming

שפת המותג

לוגו

צבעים

פונטים ושפה גראפית

שפה ויזואלית

03/BRAND EXPERIENCE

אתר אינטרנט

צילום סטיילס | ווידאו

שיווק דיגיטלי

עיצוב אריזות 

חוברות ועלונים

  • ראשית נבחן כיצד השירות או המוצר שלך משפיע בכל אספקט – שוק, מתחרים, קהל יעד, ערכי המותג ועוד.
  • לאחר מכן נתרגם את כל הנתונים שאספנו לכדי מיצוב ייחודי, המותאם לצרכי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. ככה נדע לקבוע את המראה החיצוני של המותג. מהשם למותג שלך ועד ללוגו והזהות הארגונית שלך.
  • בשלב האחרון, נעבוד על איטרקציות ספציפיות והוצאתן לפועל על מנת לשווק את המותג/מוצר/עסק שלך, למשל: עיצוב אריזות, שליחה לדפוס, רשתות חברתיות ואתר אינטרנט.
 
את כל שלושת השלבים ובעצם כל שלב לפני ביצוע פעולה בדיגיטל, ״נוריד״ למסמך כתוב, שחור על גבי לבן. ככה כולנו נהיה באותו הקו, נרגיש את אותם הדברים, נדע מה הולך לקרות בכל רגע נתון בלי שליפות מהמותן. רק ככה נוכל להבטיח שאתם תגיעו להצלחה של החלום שלכם.

ובשביל שתהיו יותר בעיניינים, חשוב להבין את ההבדלים בין מילות השיווק האלה: 

 

מִצּוּב, מיצוב

מַתַּן אִפְיוּן וְהַגְדָּרָה לְמוּצָר לְפִי צִפִּיּוֹתֵיהֶם וְצָרְכֵיהֶם שֶׁל הַצַּרְכָנִים.

בִּדּוּל, בידול

  1. קְבִיעַת הֶבְדֵּל בֵּין דָּבָר לְדָבָר, הַפְרָדָה, דִּיפֵרֶנְצְיַאצְיָה.
    "בִּדּוּל כֵּלִים לַעֲבוֹדוֹת שׁוֹנוֹת"
  2. הִתְבַּדְּלוּת. "הֱיוֹת עֶצֶם בּוֹדֵד וְנִבְדָּל הַשָּׂשׂ בְּבִדּוּלוֹ"

מִתּוּג, מיתוג

קְבִיעַת מִכְלוֹל הַפְּרָטִים הַחִיצוֹנִיִּים שֶׁל מוּצָר הַמַּבְדִּילִים אוֹתוֹ מִמּוּצָרִים אֲחֵרִים וּמְאַפְשְׁרִים אֶת זִהוּיוֹ, כְּגוֹן הַמּוּתָג, הַסֵּמֶל הַמִּסְחָרִי, הָאֲרִיזָה.

BUILD A BLUNTY BRAND WITH BLUNT

אסטרטגיה היא חלק בלתי נפרד ואפילו החלק הכי חשוב בהקמת מותג/מוצר/עסק.

תעשו רגע חושבים לגבי מה טוב לכם ולעסק שלכם או שפשוט דברו איתנו, נשמח לייעץ לכם את דעתינו המקצועית. ככה או ככה, מתישהו, סאם וור אובר דה ריינבוו אתם תבינו שבכדי להישאר במשחק חייבים להיות במשחק ולשחק! 

לאורך השנים, גילינו כי הרבה בעלי עסקים בוחרים פשוט לזרום כי מה כבר יש לתכנן בפעולות דיגיטליות. פה קבור הכלב.

מהניסיון שלנו, עדיף להשקיע באסטרטגיית שיווק דיגיטלית ובתוכנית שיווקית דיגיטלית מאשר בריבוי פעולות שיווק ללא מחשבה. אולי בהתחלה יהיו לכם תוצאות יפות אבל במרבית המקרים זה לא מחזיק הרבה זמן.

כמובן שכל בעל/ת עסק יעשו מה שנראה להם הכי נכון, אבל המלצה שלנו, ההשקעה בתכנון מקדים הוא המפתח להגדלת והצלחה של כל מותג/מוצר/עסק. 

!BE BLUNT

דילוג לתוכן