fbpx

SOCIAL MEDIA

נגמרו הימים של ״זבנג וגמרנו״.
THANKS FOR FOLLOWING

תוכן הוא המלך

ערימות של תוכן. זאת המציאות שלנו. תמונות, סרטונים, כתבות, דעות, פרסומות, סיפורים, פשעים, אהבה, מלחמה ושלום. 

וכמו שגם אתם מדלגים על תכנים שלא מעניינים אתכם, כך גם הלקוחות שלכם. פה נחזור לכותרת- תוכן הוא המלך! 

תצרו ותעניקו לעוקבים שלכם (וגם לאלה שלא) תוכן מעניין ויצירתי! ככה יהיו להם את כל הסיבות שבעולם להשאר במעקב. ויותר מזה, ואולי לא פחות חשוב –למגנט אליכם עוקבים חדשים שמתעניינים בכם וביצירה שלכם או במוצר שלכם.

טיפ מאיתנו: כשאתם מעלים תוכן, וודאו עם עצמכם ותשאלו: האם הייתי מתעניין.ת בתוכן הזה במידה וזה היה אצל מישהו אחר/עסק אחר?

אם התשובה היא כן – תמשיכו כך! זה אומר שאתם אותנטים ולא באמת אכפת לכם מה אחרים חושבים. 

אם התשובה היא לא – סביר שרוב העוקבים שלכם הם חברים ומשפחה ויש מצב שחלקם שלחו אתכם למחלקת ההשתק. כי בואו, לא נעים לעשות אנפאלוו בימינו. 

 

בסוף, כעסקים אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות. ולכן, תקשורת רציפה ובזמן אמת עם הלקוחות שלך – סופר חשובה! לפה בדיוק נכנסות כל הרשתות החברתיות. הן ה – במה של כל מי שרוצה שיראו אותו.

לא משנה המטרה: עסקים, הכרה או סתם לעשות שיגועים – כפרסונות וכעסקים. עכשיו נשאר לכם רק לספר את הסיפור. אבל את הסיפור האמיתי. את הטוב והפחות טוב, את היפה והמכוער, את ההצלחות ואת הכישלונות.

המדיה החברתית היא אמצעי השיווק העיקרי, הזול האפקטיבי ביותר לעסקים. חייבת להיות בו נוכחות דיגיטלית ממגנטת. דרך הסיפור נהפוך את הלקוחות שלנו לחלק בלתי נפרד ממנו ומאיתנו.

וכולנו יודעים שכשלקוח מרגיש שייך, הוא שלך- לתמיד! 

עיקר הפעילות במדיה החברתית מתרחשת בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב. מטא (META) לשעבר פייסבוק היא המשמעותית ובעלת החשיפה הרבה ביותר בעולם (פייסבוק, אינסטגרם, וואצאפ).

לפני שנתחיל לספר סיפורים לכולם, בואו נחשוב רגע מהן הרשתות החברתיות הנכונות ביותר עבור העסק שלכם.

תתחילו בלהבין את היתרונות המרכזיים של כל אחת מן הרשתות החברתיות>>

FACEBOOK

אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לפרסום. כיום, כמעט כל עסק הוא בעל עמוד פייסבוק. מעבר להיותה פלטפורמה חברתית, בשנים האחרונות פייסבוק הפכה למנוע חיפוש וגילוי עסקים. אנשים מחפשים לקבל את הרושם הנכון עבורם מהדף העיסקי. לכן חשוב מאוד שהדף העסקי שלכם יהיה ״משתלם״ ללקוחות שלכם. שווה מבחינת תוכן מעניין ומחבר, הצעת ערך שווה, מחיר מיוחד או בעצם כל דבר שקהל היעד שלכם מתעניין בו. התוכן שאנחנו יוצרים חייב להיות משולב עם מידע רלוונטי, שקיפות, מקצועיות, קלילות והכי הכי חשוב – יצירת אינטרקציה ישירה עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים. ניהול עמודי פייסבוק דורשים ידע רחב באינטרנט וברשת החברתית בפרט.

ולשם כך התכנסנו. 

INSTAGRAM

היוש אינסטוש. הפלטפורמה החברתית שהפכה את כולנו ל״אושיות״ או לפחות וואנאביז אושיות. אינסטגרם לימדה אותנו להביע ולשתף את היומיום שלנו, את הנפש שלנו ואת העסק שלנו. אינסטגרם התחילה כפלטפורמה לשיתוף תמונות וסרטונים, סטייל חיים של כאלה פינת ״תראו אותי, אני שמח סתם פתאום…״

ניהול עמוד עסקי באינסטגרם יכול לגמרי להקפיץ את המותג שלכם בפן הרגשי, בחיבור היומיומי ובשייכות למותג. חשוב לזכור ולהבין, אינסטגרם מעודדת יצירת תוכן קצר, מגניב ואותנטי!!!! 

טיפ מאיתנו: דברו אמת, צלמו את המציאות כמו שהיא ואל תפחדו ליצור תוכן משוגע צבעוני ומצחיק! הומור עצמי ובכללי הומור, הוא אחד הפרמטרים לחיבור מידי של לקוחות פוטנציאלים ממירים!!!

נ.ב תעברו על התוכן שלכם, תראו אם אתם כצרכנים של תוכן הייתם מתעניינים במותג/מוצר/אישיות.

TIKTOK

אחח יא טיק-טוק מה עשית לנו?!

טיק-טוק היא האחראית העיקרית לפיצוצים ברשתות החברתיות (בקטע טוב כן?). היא מאפשר לאנשים לעשות מה שבא להם! (דבר המשפיע גם על תכנים מזעזעים, אבל זה לגמרי דורש מאמר בפני עצמו). 

פרסום באפליקציית טיקטוק מתבצע על-ידי יצירת סרטונים באורך של עד כ- 60 שניות. הפרסום מלווה בהאשטגים אשר חושפים את הוידאו בעמוד הטיקטוק לקהל ברחבי העולם ובמהירות רבה. וככה חברים, נוצרה קהילה שלמה של אנשים מפורסמים שאנחנו בקושי מכירים כי אנחנו לא בטיק-טוק. ומי שכן – מבין את העולם.  הפלטפורמה כל כך פופולארית שסרטון הכי דבילי שיש יכול להגיע למאות אלפי צפיות תוך מספר שעות בודדות. 

כמובן, כמו כל מדיה חברתית – גם כאן, תוכן הוא המלך. 

אז תשקיעו!

שורה של אופניים רגילים להשכרה חונים אחד ליד השני בצבע כחול והלוגו של לינקדאין

LINKEDIN

אנחנו קוראות לה- הפלטפורמה של האנשים הרציניים.

לינקדאין מתמקדת ביצירת אינטראקציה עם בעלי מפתח בתעשיות שונות. שיתוף תוכן עם אנשים מסוג זה מאפשר לעסק ליצור שיתופי פעולה עם חברות נחשבות, בעלי עסקים משפיעים ולגייס עובדים לפי הפרמטרים שאתם בוחרים מתוך כל האנשים הרציניים האלה. 

לינקדאין היא פלטפורמה מאוד ספציפית ולכן לא כל בית עסק חייב פרופיל שם. 

PINTEREST

פינטרסט היא ה-פלטפורמה לקבלת השראות לכל דבר ועניין. מה שהופך אותה לרשת חברתית בסגנון לוח מודעות, אבל בקלאס. השירות מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל אוספי תמונות משלהם. מטרתה המוצהרת של פיטרסט היא "לחבר בין כל האנשים בעולם באמצעות 'דברים' שמעניינים אותם".

אולי יעניין אתכם לדעת: הנושא הבולט ביותר בשימוש באתר הוא "מעצבי אופנה וקולקציות", וממש אחריו הנושא "אומנויות". 

אייפון 8 לבן עם אפליקציה של יוטיוב בקצה השמאלי למעלה. הרקע בצבעי כחול בשורת תפריט יש קווי קליטה

YOUTUBE

טנקיו אמריקה פור יוטיוב.

הפלטפורמה מאפשרת לכל אחד ואחת (!) בעולם ליצור תוכן וידאו והעלאתו לערוץ היוטיוב שלו. שימוש ביוטיוב מתאים לאנשים פרטיים המעוניינים להיות ״יוטיוברים״ מצליחים או לעסקים המעוניינים לייצר ערוץ נוסף וקצת אחר לתקשורת עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. מה גם שיוטיוב הוא גוגל וגוגל הוא השליט הבלתי נלאה של החיים שלנו. אגב, בשפה המקצועית קוראים את זה ולוג – Vlog.

טיפ מאיתנו: אסטרטגיה! בנית אסטרטגית תכנים ליוטיוב תעזור לכם ליצור ולתכנן תוכן מוצלח יותר, ממיר יותר ומושקע יותר, גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים.

ניהול פעילות במדיה החברתית

אנחנו מאמינות שהצלחות בדיגיטל קורות כשעושים את זה נכון. מה זה אומר נכון? זה אומר לנשום, לשתות מים ולהבין שהעסק שלך, חייב תוכנית כדי להצליח. את התוכנית ניצור ביחד. נבין את המשמעויות של העסק ומה עומד מאחוריו. נשאל את השאלות החשובות וגם הקשות. כל זאת כדי  לזקק את המטרות שלנו (ברור שהשורה התחתונה היא להצליח ולהרוויח, אבל בגדול ובקטן – זה יותר עמוק מזה).

טיפ מאיתנו: נגמרו הימים של ״זבנג וגמרנו״ / ״שגר ושכח״ / ״יאללה יאללה״ זה מה יש לי לעכשיו וכו… 

בריפון על השלבים שאנחנו עוברות עם כל לקוח:

בניית אסטרטגיית תוכן
מי הם לקוחות הפוטנציאלים? באילו פלטפורמות הם משתמשים? באילו שעות? באיזה מכשירים? מה הם הכלים שיש לכל פלטפורמה להציע?
ניהול פרופיל עסקי ברשתות החברתיות
פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, פינטרסט יוטיוב ועוד.
סטוריטלינג
יצירת תוכן מקורי- סרטוני טיקטוק, רילס, סטוריז, יום צילום, פגישות תוכן, הדרכה ליצירה אישית ואותנטית ועוד...
גאנט חודשי
הגשת תוכנית חודשית של התוכן העתידי- טקסט+אימג׳ לאישור הלקוח.
שיתופי פעולה
תכנון, דחיפה, חיבורים וקשרים עם עסקים אחרים, אנשי מפתח ואושיות רשת.
הקמה ותחזוקה של תשתיות חברתיות
פתיחה/שדרוג פרופיל עסקי בכל אחת מהרשתות, תמונת פרופיל+קאבר, אודות/bio באינסטגרם, חיבור הפרופילים אחד לשני, לביזנס מנג׳ר (כל עסק מחויב לעבוד דרך זה), למנהל מודעות ועוד.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אם אתם בעלים של מותג מסוים או מנהלי השיווק שלו ואתם רוצים להגדיל את הפעילות שלכם במדיה החברתית בצורה מרשימה ולהגיע לתוצאות מדהימות, הצוות שלנו ישמח לסייע לכם לעשות זאת.
ועוד משהו חשוב מאוד, ככל שתהיו יותר פעילים באופן שיש במותג שלכם, אם תשימו את הפנים שלכם קדימה, אם תייצרו חומרים אמיתיים שלכם, ותספרו סיפורים אמיתיים ככה הקהל יותר יתחבר אליכם והמעורבות תהיה גבוהה יותר, אז מומלץ תמיד לייצר חומר אותנטי טוב, ואנחנו נדע לייצר מזה זהב.

אז איך זה עובד בפועל?

1

פרסט אוף אול- אסטרטגיה: מילה מפוצצת ואולי קצת מפחידה לתכנון מקדים. משהו שכל עסק חייב לעצמו על מנת להצליח.

2

סקנד אוף אול- פגישה של העולמות. כזאת שלא נקום מהשולחן עד שנדייק את המטרות, הערכים, דרכי הפעולה, שפה ובעצם כל מה שהעסק שלך צריך.

3

אפטר דאט- ההוצאה לפועל- האסטרטגיה שבנינו יחד הופכת למציאות שיווקית דיגיטלית ומתחילים בעבודה הפיזית:

בניית/ פתיחת עמודים עסקים בפלטפורמות הנבחרות, עיצוב פיד ושפה, דיוק שפת פנייה לקהל היעד, נאסוף תכנים רלוונטים: סיפורים מעניינים, תמונות, סרטונים, כתבות וכו׳.. נכין גאנט פוסטים (תכנון הפוסטים לחודש הקרוב) ותוכן כללי המתוכנן מראש כדי שלא נמצא את עצמנו מאלתרים. נעשה יום צילומים מיועד לסושיאל ככה נראה לכולם מה זה, נמצא את הדרך להגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים, ככה שירגישו שהם מחוייבים למותג שלכם. וברגע שזה קורה- אנחנו (אתם ואנחנו) עושים את הדבר הנכון בדרך הנכונה.

להשאיר פרטים זה הדבר הנכון לעשות למענכם ולמען הביזנס שלכם. אנד ווי אול נאו איט.

BE BLUNT. SELL MORE.

דילוג לתוכן