fbpx

בואו נדבר רגע על הא ודא. מותג חובה לכל חובבי האלכוהול באשר הם.

העבודה

מיתוג כולל ובניית אתר מכירה לחנות משקאות ייחודית. 

שוב זאת, הקורונה. גם את עמית ואמיר בעלי אולם האירועים: ״הגן בשפיים״, היא תפסה חזק. 

ממקום המאגד מלא אנשים לשמחות למקום שאסור לו לחגוג. כי התקהלות והדבקות וחולה מספר 13. וככה נולד המותג ״הא ודא״. 

כשהתחלנו בעבודה משותפת, הדבר היחיד שהיה בידינו הוא השם: הא ודא.

משם התחלנו במסע המיתוג, עד שהגענו להגשמת כל החלומות: לוגו, סלוגן, שפת עיצוב, מסרים מובילים, חנות אינטרנטית מכוונת למטרה אחת – מכירות! 

אתר אינטרנט | עיצוב גרפי | מיתוג.

BRANDING

שילוב של אהבה לשפה העברית, אלכוהול, בילויים.

HA VE DA LOGO

ביטוי הכל כך ישראלי בשילוב מטרת המותג להתפתח לרשת חנויות בינלאומית, הוביל אותנו לשילוב הטבעי של אנגלית ועברית ביחד. 

לאחר פגישת מיתוג עם עמית שהייתה לא פחות ממרתקת, רצינו לוגו בינלאומי עם חיבור להוויה הישראלית. על הלוגו לשדר מסר יוקרתי, בוטיקי ואומנותי (עמית ואמיר אוצרים את האלכוהול המיוחד ומתאימים אותו לפי בקשה אישית של הלקוח). אחרי כל הדיבורים על הא ודא התחלנו בעבודה. בנינו פונט חדש, ״שיחקנו״ עם הגדלים והוספנו את הניקוד של השפה העברית. עכשיו זה ברור. מדובר פה במשהו אחר. 

BRAND IDENTITY

הזהות המיתוגית של הא ודא בנויה מפלטת צבעים חזקה המשדרת יוקרה ולייף סטייל, פונטים בולטים ואריזות הנותנות חוויה מקיפה ומעניינת למותג המדהים הזה.

אבגדהוזחטיכל

מנסעפצקרשת

אבגדהוזחטיכל

מנסעפצקרשת

Type Face
Hebrew: Open sans Hebrew
English: Open sans

ABCDEFGHIJKLMN

OPQRSTUVWXYZ

WEBSITE

האתר שבנינו להא ודא, הוא נגזרת ישירה של תהליך המיתוג והאסטרטגיה הדיגיטלית שלהם. אחרי איפיון מקיף וברור, התחלנו בבניית אתר מכירה נוח לשימוש, מרשים ומרוויח!

האתר של הא ודא הוא המרכז של העסק! עשינו פגישות איפיון, חקרנו את קהלי היעד ואת המתחרים בשוק. זיקקנו את הבידול של המותג ודאגנו למיצוב שלא משתמע לשתי פנים. 

האסטרטגיה השיווקית של המותג נשענת על אתר מכירה און ליין, המספק בית דיגיטלי מדיד ומניב ולבסס את מעמדם רגע לפני פריסה של רשת חנויות פיזיות. דרך אגב, אז ווי ספיק, החנות הראשונה כבר קורמת עור וגידים.

לאחר האפיון, התחלנו בעבודה. במהלך בניית ועיצוב האתר, ערכנו בדיקות, אופטימיזציות הכנסת מילות מפתח (כדי שגוגל יאהב אותנו), ובעצם כל מה שצריך שאתר מכירות חייב על מנת לספק חווית משתמש גובה המובילה לרכישה. עכשיו האתר עובד, עומד ומוכן לשירות. נשאר רק להרים לחיים.

Drink wisely, talk about Ha Ve Da and dare to be BLUNT.

דילוג לתוכן