fbpx

מתיחת פנים לחנות הותיקה והמטריפה – לרט.

העבודה

שדרוג המותג הותיק: ״לרט – Laret"

הקורונה טרפה את כל הקלפים לחברים שלנו ב״לרט״. החנות הפיזית כבר לא רלוונטית כמו פעם, אסור להתקהל אבל מותר ואפילו רצוי – לרכוש און ליין. אז החבר׳ה החליטו שאיטס אבאוט טיים טו להשתדרג ולשדרג. החלטנו לקחת הכל ולהרים. להרים גבוה! ע״י ליווי שוטף ובתקשורת מלאה ושקופה עם הלקוח. בנינו אתר מכירה ענק, עיצבנו מחדש את הפיד באינסטגרם, דייקנו את קהל היעד, ועשינו הכל כדי לנצח כל יום מחדש.

 סושיאל | אתר אינטרנט | עיצוב גרפי | צילום | עריכה | קידום אורגני | קידום ממומן | קריאטייב

STRATEGY

לרט הוא עסק שרץ כבר מעל 30 שנים. לכן האסטרטגיה נגעה במטרות ויעדים דיגיטלים בנוסף לאלה הקיימים. 

המטרה –
להקים אתר אינטרנט מכירתי ולהגדיל רווחים ע״י כניסה עוצמתית לשוק המכירות און ליין.

– מתיחת פנים חיצונית: העלאת מודעות למותג ע״י עיצוב חדיש, קמפיינים ממומנים, שימוש בתוכן מקורי, ושפה המותאמת לקהל היעד.
– מתיחת פנים פנימית: בניית אתר חדש ורספונסיבי, שהוא גם תדמית וגם חנות למכירת כל המוצרים.

התחלנו את העבודה עם לרט, כשהיו להם נכסים דיגיטליים בדמות אתר תדמית, דף פייסבוק ופרופיל באינסטגרם. רוב התכנים חזרו על עצמם מימי צילום ישנים ולא הייתה להם חנות דיגיטלית. מתיחת הפנים באה לידי ביטוי על ידי בניית אתר תדמית ומכירה ביחד והתעוררות ברחבי הרשת האינטרנטית.

לקחנו את שפת העיצוב הקיימת ושידרגנו אותה בעיצובים גרפיים מורכבים ומושכים, עיצוב הפיד באינסטגרם לפי סדר עדיפויות הקידום של לרט, קיום צילומים מיועדים לרשתות החברתיות בחנות ומחוצה לה, דגש על הבידול והמיצוב של חברת לרט וחיזוקה בענף מוצרים נילווים לאופנוענים בארץ, והחלק הכי חשוב – חנות אינטרנטית מרשימה ומתפקדת. 

לאחר עבודה משותפת אנחנו לגמרי יכולות להעיד שהחבר׳ה בלרט לא מתפשרים על איכות וזה ניכר במוצרים שלהם. 

מוזמנים לגלוש באתר שלהם, הוא נבנה באהבה ב-2021 על ידי BLUNT. 

BRAND IDENTITY

רצינו לחזק את ה – look and feel של המותג.

כיוון שלרט הוא מותג ידוע בקרב רוכבי ישראל, האתגר בקידום הזהות המיתוגית היא קצת אחרת. כביכול הכל קיים. הלוגו, הסלוגן, הצבעים ובעצם המערך כולו. אבל את זה כולם כבר מכירים. אז כדי להצליח לרענן מותג כל כך ותיק ומוכר, ערכנו מחקרי שוק ומתחרים ע״מ להבין איפה אנחנו עומדים ביחס למתחרים ולפעול בהתאם.

לכן – במקום לדבר מכירה, דיברנו ערך מוסף. 

במקום לדחוף מוצרים, הצגנו מוצרים. 

בחרנו לשים דגש על איכות המוצרים והשירותים כדי להדגיש את היתרונות של המותג לרט. המראה חדיש, המחושב והמעוצב נועד לחזק את הקשר בין הלקוח למותג ויצירת נאמנות למותג.  בהתייחסות גם לקוחות קיימים וגם לפוטנציאליים, בכל נקודות המגע של המותג איתם. 

כתוצאה מכך, רוכבים רבים, חוזרים שוב ושוב לרכוש מוצרי לרט. בחנות ובאתר – העיקר שיהיה לרט. 

WEBSITE

במסגרת חיזוק הנוכחות הדיגיטלית של המותג וכניסת המותג לעולם מכירות האון ליין עיצבנו ובנינו אתר Ecommerce בשילוב אתר תדמית מורחב.  

האתר תוכנן במחשבה על חיזוק הזהות המיתוגית, הערכים המובילים של לרט וגידול משמעותי במכירות. בעזרת אתר המספק את כל החבילה למשתמש – מידע מעמיק ורכישת מוצרי לרט בנוחות מקסימלית. 

וכמו בחנות הפיזית, גם באתר – חברת לרט מתחייבת למוצרים איכותיים ובטיחותיים, שירות ללא פשרות ודבקות בערכי המותג השם את הלקוח במרכז. 

קפצו לבקר: www.laret.co.il

דילוג לתוכן