ההשקעה בתכנון מקדים הוא המפתח להגדלת והצלחה של כל מותג/מוצר/עסק.
הגדרת מטרות ואופן ביצוען, תכנית פעולה מובנית.
העולם משתנה במהירות. כדי לבלוט מעל כולם, ביזנס חייב להיות בעל זהות ברורה ומושכת- במיוחד בעולם הדיגיטלי. יצירת לוגו יפה או אתר אטרקטיבי כבר לא מספיקים. כל נקודות המגע של מותג עם הלקוחות חייב להיות חכם, מקורי ומתוכנן.
01/ BRAND STRATEGY
מבנה המותג
מחקר מתחרים
מיקום בשוק
זהות המותג וערכי המותג
הבטחת המותג
02/ BRAND IDENTITY
Naming
שפת המותג
לוגו
צבעים
פונטים ושפה גראפית
שפה ויזואלית
03/BRAND EXPERIENCE
אתר אינטרנט
צילום סטיילס | ווידאו
שיווק דיגיטלי
עיצוב אריזות
חוברות ועלונים
ובשביל שתהיו יותר בעיניינים, חשוב להבין את ההבדלים בין מילות השיווק האלה:
מַתַּן אִפְיוּן וְהַגְדָּרָה לְמוּצָר לְפִי צִפִּיּוֹתֵיהֶם וְצָרְכֵיהֶם שֶׁל הַצַּרְכָנִים.
קְבִיעַת מִכְלוֹל הַפְּרָטִים הַחִיצוֹנִיִּים שֶׁל מוּצָר הַמַּבְדִּילִים אוֹתוֹ מִמּוּצָרִים אֲחֵרִים וּמְאַפְשְׁרִים אֶת זִהוּיוֹ, כְּגוֹן הַמּוּתָג, הַסֵּמֶל הַמִּסְחָרִי, הָאֲרִיזָה.
אסטרטגיה היא חלק בלתי נפרד ואפילו החלק הכי חשוב בהקמת מותג/מוצר/עסק.
תעשו רגע חושבים לגבי מה טוב לכם ולעסק שלכם או שפשוט דברו איתנו, נשמח לייעץ לכם את דעתינו המקצועית. ככה או ככה, מתישהו, סאם וור אובר דה ריינבוו אתם תבינו שבכדי להישאר במשחק חייבים להיות במשחק ולשחק!
לאורך השנים, גילינו כי הרבה בעלי עסקים בוחרים פשוט לזרום כי מה כבר יש לתכנן בפעולות דיגיטליות. פה קבור הכלב.
מהניסיון שלנו, עדיף להשקיע באסטרטגיית שיווק דיגיטלית ובתוכנית שיווקית דיגיטלית מאשר בריבוי פעולות שיווק ללא מחשבה. אולי בהתחלה יהיו לכם תוצאות יפות אבל במרבית המקרים זה לא מחזיק הרבה זמן.
כמובן שכל בעל/ת עסק יעשו מה שנראה להם הכי נכון, אבל המלצה שלנו, ההשקעה בתכנון מקדים הוא המפתח להגדלת והצלחה של כל מותג/מוצר/עסק.