fbpx

היי ווליום קוקטייל בר מהטובים בעולם אצלכם באירוע!

העבודה

נוכחות דיגיטלית, לידים לאירועים וקמפיינים ממומנים.

״ג׳אספר איבנטס״ שמו לעצמם מטרה להביא את הוויב והערכים של בר הבית – לאירועים. (ג׳אספר איבנטס היא שלוחה של בר ״הג׳אספר ג׳ונס״)

המטרה שלנו בבלאנט, להעביר דרך הרשתות החברתיות את כל מה שיש למותג המהמם הזה להציע. ומכיוון שאנחנו מוכרים פה אירועים חוויתיים, הכל חייב לדבר מסר ברור. תמונות, סרטונים, גרפיקות, אתר, קמפייני מומנים ללידים, חיבור קהל היעד והגדלת נפח האירועים של העסק. 

סושיאל | אתר אינטרנט | עיצוב גרפי | קידום אורגני | קידום ממומן | קריאטייב

STRATEGY

ג׳אספר איבנטס הבינו שכדי להתחיל לעבוד ולהרוויח, הם חייבים לקחת את החבילה של הכל כלול. בין היתר: בניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית, פיתוח זהות המותג, סטייל הגרפי, ״טון דיבור״ ותוכן כללי. בחירת הפלטפורמות המתאימות לפרסום, תכנון תקציבי פרסום וההוצאה לפועל.

התוצאה: מותג חזק, בעל זהות אחידה בכל נקודות המגע שלו עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. והכי חשוב – הגדלת נפח העבודה וגידול מסיבי בחשבון הבנק של העסק. 

SOCIAL MEDIA

הכל כל כך יפה, כל כך סקסי ומושך שאין אופציה שלא לעוף ברעיונות. 

החבר׳ה האלה יודעים מה הם עושים. רואים את זה בכל אימג׳ וסרטון. ככה שליצור גאנטים ופידים מעוצבים היה בשבילנו כמו קאנבס ומכחול עם פלטת צבעים מושלמת. השילוב של מוצר איכותי ואנשים מוכשרים מאפשר לנו, להגשים את כל חלומותיהם ולהפוך אותם לשם דבר בתחום האירועים. 

הפלטפורמות הנבחרות: פייסבוק ואינסטגרם. 

באינסטגרם – העלאת תכנים רלוונטים ואקטואלים בסטוריז, (בזמנו לא היה רילס), פידים מעוצבים, תכנים של מכירה ותכנים של אווירה. 

בפייסבוק – תכנים דומים רק בתוספת של פרסום ורישום לאיוונטים מיוחדים, קידום מכירות וקמפיינים ממומנים להפצת הבשורה וסגירת עסקאות. 

בא לנו להשוויץ רגע – בזכות הדחיפה מצד הג׳אספרים ושיתוף הפעולה שלהם איתנו, הגיעו הכרישים הגדולים! הג׳אספרים החלו לעבוד עם רשתות מובילות של בתי מלון (ישרוטל וזה), פסטיבלי ענק (GROUNDED באילת) ובניית תפריטי קוקטיילים מיוחדים לכל לקוח ולקוח.

GRAPHICS

כחלק מזהות ומשפת המותג, הג׳אספרים בחרו בצבעוניות חזקה וקווים גאונטרים כדי לחזק את המסר שלהם: צעיר, מעניין, מקצועי וחדש. כזה שקופץ מהדף לתוך העין, עם דגש על המוצר והחוויה המוצעים ללקוחות.

עיצוב קטלוגים, כרטיסי ביקור, תפריטים, חומרים לסושיאל מדיה, חולצות, בנדנות, מתנות ממותגות לאורחים ועוד.

דילוג לתוכן